It's All About My LIfe: Cuti dah habis , 2014 i will coming :)

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Annyeong ~! Welkemm to my UNprivate diary , be kind , do comment , do follow ~!


owner

Contact Me

credits
11:32 | 0 Cloud(s)
Cuti dah habis , 2014 i will coming :)

Asalamualaikum . cuti nak habis . sedihh la T^T . Belum rasa cuti lagi . lagipun tak bersedia lagi lah . tapi terpaksa jugak balik untuk siapkan barang sekolah . Hostel ? tak bersedia lagi -_- . oke saya secara rasminya 'akan' menjadi candidates PBSMR ~ haduii . tensionnye . sabarlah hati . aku just harap tahun depan lebih baik daripada tahun nih . Baik dari segala-galanya . aku harap tahun depan aku lebih focus dengan study . wish me luck tahun depan . semoga ukhuwah aku dengan kawan2 lebih rapat berbanding tahun nih . aku harap kejadian2 dan pengalaman tahun nih dapat mematangkan aku supaya tahun 2014 aku lebih matang dalam kehidupan . no more crying , no more tears , only one that i want is SMILE :) . Just be Yourself and nothing to worry about :) . Just Do the best and Allah do the rest ;') . Azam untuk tahun depan , nak jadi muslimah yang lebih matang dalam kehidupan , tak mudah mengalah , tak mudah menangis , tabahh dalam setiap dugaan , cuba jadi yang terbaik :) . Doakan la yea , aku dapat capai azam aku tuh :') . akhir kata , Goodbye the sad year 2013 . and welcome the happy year 2014 :) .
with love . Hanna Faresha :)

0 Comments:


Post a Comment

annyeong haseyo
lai ~ lai ~
thnxx for comment ~
thnxx for supported me ~
may Allah bless you !
Ghamsahamida ~
annyeong haegaseyo !